Magical Old Writing


16 thoughts on “Magical Old Writing

  1. asta e chiar faina.

    e un fel de harta a trairilor si m-a dus cu gandul la eternal sunshine of the spotless mind. o sa scriu despre aceste urme 🙂

  2. acum belea. am terminat de vazut fotografiile dar nu mai stiu unde am comentat, asa ca nu te chinui sa-mi raspunzi la ele. asta mi-a placut cea mai mult 🙂

    • 🙂 E de fapt o fotografie facuta foarte aproape.
      Si daca tu ai luat din timpul tau ca sa comentezi, eu nu pot decat sa-ti multumesc si sa onorez.
      Suna cam Bushido, dar asta e realitatea. 🙂

    • Eu cred ca totul e joaca. Numai joaca poate fi creatoare de ceva. Si numai joaca este spontana. Si numai joaca aduce si produce bucurie.
      Seriozitatea este ofilirea interioara.

    • Noa, ca am ametit!
      Eu ma refeream si la stari. Care oricum sunt trecatoare. De ce ar trebui tratate cu seriozitate?
      Adevarul este ca imi place sa ma joc cu orice, nu te lua dupa mine.

Comments are closed.