Angular Layouts.


9 thoughts on “Angular Layouts.

  1. Lup Alb, ce imagine perfecta,la propriu. Piramida lui “Maslow” reflecta ceea ce suntem si unde trebuie sa ajungem.Iar culorile sunt perfect echilibrate.

    Imi place enorm aceasta fotografie 🙂

  2. …ma mai joc asa cu ideile si mai impart una cu tine…

    cum ai spus tu,unghiul de lumina de sus…sau priveste punctul ca sa vezi totul,sau totul este privit dintr-un punct …ce zici,cum suna?

    • Obtuziunea personala … Fiecare isi alege si este responsabil pentru ea. 🙂

  3. De fapt este pusa in valoare pictura in relief de pe perete. Asta pare a fi… Detaliul nu este pe ea, s aimi pot da seama exact ce este. Dar a fost facuta special pentru ca acea lumina sa aiba un sens si se obtina acest efect. Parerea mea.

  4. Lup alb cu aroma de cafea, am ochiul format… 🙂 Am facut arte plastice, multi ani…Chiar daca in copilarie, simtul ramane. Asta vad acum.
    Abia astept acea fotografie… 🙂

  5. Cat de multe poti… Mai in detaliu, mai din departare…, din stanga, dreapta… Astept sa vad pictura. 🙂 Cu suficient de multe pozitii, incat sa-mi satisfaca placerea ochiului si simtului…

Comments are closed.