I’ll Put A Spell On You.


Ma uit in ochii tai.
Pe furis.
Vreau sa vad, fara sa fiu prins.
Vreau ca pictorul si sculptorul si poetul din mine sa te descopere – fara ca reputatia mea de baiat rau sa dispara in fum.
Vreau sa stau linistit, numai eu,  in coconul meu. Si sa te mangai, fara ca tu sa stii sau sa simti.
Ma uit in ochii tai pe furis. Iti vad irisul.
Stiu ca tu ai fi vrut sa-ti spun ceva despre culoarea lui. Ca sa te alinti, cu privirea aceea furisata, de jos in sus, baletul gatului alb….

Ei bine,nu. Este reveria mea, numai a mea.

Iti vad irisul. Si ma intreb oare ce a vazut inainte sa ma vada pe mine.
“Ce”, nu “cine”. Am spus bine.
Cate flori de iris a vazut.
Spre cate coroane de copac s-a inaltat, arcuind spre spate…
Cate incordari a suportat, lovit fiind de lumina fulgerului.
Cate dilatari a avut in lumina lunii.
Cat cer de primavara a sorbit pana la albastrul metalic pe care il are….
Si gatul…..
Il mangai cu privirea inchipuindu-mi ca-l ating cu varful degetului aratator.
Il vad moale.
Il vad ferm.
Il vad cum vad o piersica ridicata in soare. In apusul meu nesfarsit de vara.
Ma uit la tine si iti vad aroma.
Iti vad mirosul blond- castaniu al corpului in miscare.
Pana si aerul tremura cand iti atinge corpul.
Pana si aerul tremura cand trece curgand pe langa trupul tau, simtind ca nu poate sa te imbratiseze la nesfarsit.
Lumina, insa este fericita. Lumina ti se vaporizeaza in par.
Lumina ti se alinta pe piele ca o pisica care toarce.
Lumina face arabescuri pe umarul tau, pierzandu-se alene in jos, si apoi in sus , intre sani.

– Vrei o cafea ?!????
Respiratia mi s-a oprit o secunda. De surpriza.
Probabil este a doua oara cand ma intrebi. Si eu nu am auzit.
Sigur ca vreau. Si dupa, inca una. Stii ca eu intotdeauna vreau cafea.

Cu ochii inchisi iti simt aroma.
Cu ochii inchisi ma imbat aerian cu tine si de tine.
Cu ochii inchisi ma vad cum visez la tine.
Te misti intre mine si soare, in aerul din fata mea si te privesc cum te-am privit prima oara.
Prima oara cand te-am privit cu adevarat.
Mi-au zbatut fluturi in stomac, atunci.
Ca si acum. Mereu, cand  ochii mei te vad.

Ma ridic incordat, …  incet.
Iti pun pieptul meu in cale, sa te opresc. O secunda.
Vreau. Sa te privesc in ochi fara sa ma mai ascund.
Vreau. Sa-ti vad expresia, adanc, in suflet.
Cu privirea – o dunga printre gene, vreau sa-ti intru in suflet pe nepregatite.
Sa te vad cum respiri linistit,  privind inapoi in mine.
Ca o leoaica stapana pe teritoriul ei.

Nota catre cititor:
Nu, nu ii voi spune. O voi lasa singura sa descopere. Ce este de descoperit.
Iar eu voi simti.
Cand ii voi respira privirea.
Cand isi va apropia obrazul de al meu, cel neras.
Atunci voi sti sigur. Daca stie. Ce este aici.
O cafea?

15 thoughts on “I’ll Put A Spell On You.

  1. Pingback: cabral.ro
  2. foarte frumos scris! cate cafele vei bea pana va descoperi?
    e buna cafeaua?

  3. :)) Nu stiu. Cafeaua mi-e a doua natura, asa ca nu se pune.
    In rest, ce sa zic, totul e o panda.

  4. Cafea cu miros de alune prăjite în privirea ei ar putea fi o idee ca să mai tragi de timp. Şi lapte şi zahăr şi linguriţa, poate încă una, poate zahăr brun – presărat încet cu cea de-a doua lingurinţă, mi-a căzut o monedă, uite un ziar, mai trec două bătrânele, poate mai stau puţin până la următoarea… ceaşca mea poate să cânte şi să danseze – orice numai ca să mai trag puţin de timp şi să-mi maschez teama cu zgomotul alb al mall-urilor pline de cafenele. În cafenele cafeaua e mai bună. Şi mai lungă. Mai stau puţin. Mai scriu ceva. Şi-apoi poate mai beau o cafea. Cam aşa facem şi noi, ceilalţi. Numai că ne place să-ţi spunem ţie că eşti laş.

  5. reverie…

    si iti recomand cu caldura un loc si un om…Florescu (piata rosetti,str.radu cristian 6) acolo,cafeaua are alta aroma si ziua capata iz armenesc 🙂 un avedis carabelaian si ‘Confesiunile unui cafegiu’…el e omul
    ah!si cum sa iti fac urarea? panda cat mai scurta…astfel incat sa o ai mai repede langa tine sau ceva mai prelunga…sa fie preludiul relatiei cat mai apetisant si sa aveti ce povesti celor ce va vor fi copii si nepoti? 🙂 frumos asezate-n pagina sentimentele

Comments are closed.